Heb jij een eigen bedrijf? Dan ben je natuurlijk hartstikke trots op wat je al bereikt hebt. Wellicht verkoop je producten of bied je een bepaalde dienstverlening aan die men kan afnemen. Wil je nog jaren doorgaan? Dan is het van belang dat jouw klanten terugkeren of dat je steeds weer nieuwe klanten aantrekt. Dit klinkt makkelijker dan gezegd. Het betekent dat je precies moet weten wat je klant wilt, waar ze tevreden over zijn en wat ze het minst positieve vonden aan jouw product of dienstverlening. Om hier achter te komen is het verstandig om een klanttevredenheidsonderzoek op te stellen. Stel precies de juiste vragenWanneer je geen ervaring hebt met het opzetten van een dergelijk onderzoek, is het nog knap lastig om dit te ontwikkelen. Waar begin je mee? Gelukkig is daar Integron. Dé specialist op het gebied van klant- en medewerkersonderzoeken op maat. Zij hebben ruim 25 jaar ervaring omtrent het opzetten en uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek voor diverse soorten organisaties in de B2B-branche. Zij beschikken over de grootste NPS Benchmark van Nederland en kunnen jou uitstekend verder helpen! Maak aan hen kenbaar wat de reden is voor het opzetten van een klanttevredenheidsonderzoek en zij gaan direct aan de slag. Vraag jij je af hoe je klanten bindt aan je bedrijf? Zij helpen je met het vinden van het antwoord op deze vraag! Schakel deze specialist inIntegron is gespecialiseerd in het uitvoeren van medewerkerstevredenheidsonderzoeken en klantonderzoek. Zij beschikken over de juiste expertise en ervaring om een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening te garanderen. Ben jij geïnteresseerd in een klanttevredenheidsonderzoek? Vraag een demo aan om te zien wat je van hen kunt verwachten. Wil je gelijk aan de slag? Ga met hen rond de tafel zitten, bespreek jouw doelen en het team stelt voor jou een onderzoek op maat op. Voor meer informatie neem je eenvoudig telefonisch contact op met Integron. |